Redakcja dostała list. Mieszkańcy żądają odpowiedzi na ponad 30 pytań od Burmistrza

Do redakcji wpłynęło zapytanie skierowane przez grupę mieszkańców nazywających się “Recenzenci 59 – 605”, z prośbą o jego upublicznienie oraz skierowanie do Urzędu Gminy i Miasta Lwówek Śląski. Zgodnie z wolą nadawców, informujemy, że oczekują oni publicznej odpowiedzi udzielonej przez Urząd na na stronie internetowej Urzędu Gminy i Miasta Lwówek Śląski:

Redakcja, wypełniając rolę pośrednika w debacie publicznej, publikuje list, który otrzymała drogą mailową i zwraca się z prośbą o ustosunkowanie się do treści zapytania zgodnie z zasadą jawności życia publicznego i transparentności działań instytucji samorządowych.
PONIŻEJ TREŚĆ LISTU DO REDAKCJI
Lista pytań do Pana Burmistrza Gminy i Miasta Lwówek Śląski Dawida Kobiałki, w związku z zaproszeniem Pana Burmistrza na spotkanie w dniu 6 czerwca 2025 r., gdzie deklaruje Pan odpowiedź na WSZYSTKIE PYTANIA, od osób, które kierując się wyłączonym dobrem Gminy i Miasta Lwówek Śląski, nie chcą ,,zbijać politycznego kapitału”, dlatego, na chwilę obecną, pragną pozostać anonimowe, licząc, że lista ta zostanie upubliczniona przez media lub środki społecznościowe, a Pan Burmistrz odpowie na te pytania na stronie internetowej Urzędu Gminy i Miasta Lwówek Śląski:
- Z jakiego źródła pochodziły środki na sfinansowanie sporządzenia, wydruku, zakopertowania i dostarczenia mieszkańcom Gminy i Miasta pisma Burmistrza z maja 2025 r. – tzw. ,,raportu”, zawartego w 44 punktach? Jaki był koszt i pochodzenie środków finansowych, przeznaczonych na druk plakatów informujących o spotkaniu z Panem Burmistrzem w dniu 6.06.2025 r. i umieszczenia tych plakatów na miejskich słupach ogłoszeniowych.
- Jaki był łączny koszt z tego tytułu? Dlaczego koperty były koloru niebieskiego, które są o wiele droższe.
- Odnośnie wstępu do ,,raportu” – jakie dodatkowe wymagania i obciążenia dla Burmistrza i Wiceburmistrza postawiła Rada Miejska, a które to wykraczałyby poza ustawowe, zwykłe, kompetencje i obowiązki tych osób? Proszę podać kiedy i w jakiej dziedzienie odbyły się szczególowe działania kontrolne Rady Miejskiej wobec Burmistrza i Wiceburmistrza oraz jakie były ustalenia i wyniki tych kontroli? Prosimy o przedłożenie odpowiedniej dokumentacji z tych kontroli.
- Odnośnie punktu 1 ,,raportu” – prosimy podać konkretną datę zakończenia budowy przedszkola nr 1 oraz datę wybrania nowego wykonawcy, dokładną nazwę tego wykonawcy oraz wskazać konkretną wartość dodatkowych kosztów jakie Gmina będzie musiała ponieść w związku z wyborem nowego wykonawcy.
- Odnośnie punktu 2 ,,raportu” – prosimy o wskazanie, ile wyniesie całkowity koszt przebudowanego stadionu, jaka jest różnica w odniesieniu do projektu pierwotnego, czy obecnie uzyskano na remont stadionu tylko 100 000,00 zł, kiedy zostaną pozyskane kolejne środki finansowe (proszę podać konkretne daty, kwoty i podmioty zewnętrzne, które wypłacą te środki).
- Odnośnie punktu 3 ,,raportu” – jakie środki zabezpieczono w budżecie na budowę dwóch garaży OSP, a jaki jest realny koszt tej inwestycji?
- Odnośnie punktu 4 ,,raportu” – czy ,,dotrzymanie obietnicy” i ,,dobudowanie toalety”, to w XXI wieku, tak oszałamiający i niespotykany sukces władz miasta powiatowego, że zasługuje na szczególne wyróżnienie w ,,raporcie Pana Burmistrza”, który to ,,raport”, jak się wydaje, dotyczy najważniejszych działań Pana Burmistrza? Czy pod stwierdzeniem ,,NA świetlicy”, należy rozumieć wyjątkowość tego zadania? Rozumiemy, że, zgodnie z ,,dotrzymaną obietnicą”, toalety PRZY świetlicy dalej nie ma.
- Odnośnie punktu 5 ,,raportu” – prosimy o przedstawienie stosownej dokumentacji potwierdzającej stan inwestycji, a w szczególności zawartych już umów na dokumentację lub wykonawstwo.
- Odnośnie punktu 6 ,,raportu” – na czym polega ,,obserwowanie” nowych linii autobusowych, prosimy dokładnie to wyjaśniać i podać metody tychże ,,obserwacji”, prosimy wskazać dokładnie te linie, ich numery, a także wyjaśnić, dlaczego na wielu przystankach Gminy i Miasta nie ma jakichkolwiek rozkładów jazdy, bądź istnieją rozkłady jazdy nieaktualne, dlaczego rozkłady jazdy nie są umieszczane we wnętrzu specjalnych gablot na wiatach przystankowych, choćby przy domu kultury bądź szkole podstawowej nr 1? Dlaczego przystanki autobusowe są zaniedbane, często brudne, niewykoszone, częściowo bez szyb w wiatach (np. główny przystanek autobusowy przy ul. Dworcowej)? Czy Pan Burmistrz zapoznał się z zasadami bezpłatnej komunikacji autobusowej, funkcjonującej choćby na terenie bliskich i porównywalnych gmin, jak Świeradów – Zdrój bądź Złotoryja?
- Odnośnie punktu 7 ,,raportu” – czy złożenie petycji w sprawie kolei do Marszałka Województwa to jedyne działania Pana Burmistrza w tym zakresie? Jeżeli nie, to prosimy o wskzanie przez Pana Burmistrza konkretnych działań, przeszłych, aktualnych i przyszłych.
- Odnośnie punktu 8 ,,raportu” – czy Lwóweckie Lato Agatowe będzie już zawsze organizowane na terenie rynku miejskiego, kiedy, w oparciu o jakie parametry, w jakiej grupie mieszkańców, czy była to reprezentatywna grupa mieszkańców, przeprowadzono ankietę, kto oceniał wyniki tej ankiety, czemu nie poproszono o zdanie wszystkich mieszkańców, czyżby doszło do działań dyskryminacyjnych w tym zakresie?
- Odnośnie punktu 9 ,,raportu” – czy organizacja koncertu ,,ParckRock”, na terenie parku miejskiego, a więc miejsca, gdzie w naturalny sposób mieszkańcy poszukują spokoju, wytchnienia, obcowania z naturą, korzystania z tężni solankowej, czy też specjalnego automatu do karmienia ptaków odpowiednią żywnością, była konsultowana z mieszkańcami? Jaki jest koszt tej imprezy, proszę również uwzględnić koszt ochrony, udziału służb porządkowych, późniejszego sprzątania i napraw substancji parkowej, czy wydarzenie to przynosi jakikolwiek dochód dla Gminy i Miasta? Proszę też wskazać, na czym polega ,,specjalny” patronat Wiceburmistrza? Na czym zaś konkretnie polega wsparcie organizacji rajdów, zlotów i imprez krajoznawczo – turystycznych?
- Odnośnie punktu 10 ,,raportu” – czy Gmina dysponuje opinią prawną potwierdzającą brak jakiegokolwiek zawinienia z jej strony, w przypadku ewentualnego wypadku na terenie Szwajcarii Lwóweckiej po zdemontowaniu dotychczasowych barierek. Czy Gmina w jakikolwiek inny sposób zabezpieczyła to miejsce? Czy demontaż barierek to kolejny oszałamiający i niespotykany sukces władz miasta powiatowego, że zasługuje na szczególne wyróżnienie w ,,raporcie Pana Burmistrza”, który to ,,raport”, jak się wydaje, dotyczy najważniejszych działań Pana Burmistrza?
- Odnośnie punktu 11 ,,raportu” – prosimy wskazać konkretną dokumentację planowanych działań, a także wyjaśnienie, czy pomysł zmiany organizacji parkowania i ruchu był konsultowany z wszystkimi mieszkańcami. Czy są ustalone całkowite, końcowe, koszty reorganizacji całego ruchu w południowej części rynku.
- Odnośnie punktu 12 ,,raportu” – kto dokumentuje ilość spotkań, jakie koszty ponosi Gmina w związku z organizacją bądź uczestnictwem w tych spotkaniach (w szczególności wyjazdy krajowe i zagraniczne). Z jakimi konkretnie samorządami i parlamentarzystami, niezależnie od ich poglądów, nawiązano owocną dla Gminy współpracę, prosimy także podać efekty tej współpracy?
- Odnośnie punktu 13 ,,raportu” – czy ,,test zapór powodziowych” to nie jeden z podstawowych obowiązków Pana Burmistrza, który zawsze jest odpowiedzialny za bezpieczeństwo mieszkańców, czy taki ,,test” wykonywany jest tylko wyjątkowo, czy też powinien być wykonywany cyklicznie, kiedy taki kolejny ,,test” zostanie przeprowadzony, czy taki ,,test” wykonuje tylko i wyłącznie Pan Burmistrz, czy też działania te odbywają się z udziałem i współpracą innych służb, np. ze Strażą Pożarną bądź Powiatowym Zespołem do spraw Zarządzania Kryzysowego? Czy bez Pana Burmistrza nie ,,przetrwalibyśmy” powodzi? Kiedy zostaną uprzątnięte skutki popowodziowe, choćby na ul. Granicznej, w okolicach Płakowic i ogrodów działkowych im. ,,Wyzwolenia”.
- Odnośnie punktu 14 ,,raportu” – prosimy o przedstawienie stosownej dokumentacji, w szczególności dotyczącej kosztów budowy drogi, jak też dotyczącej stanu prawnego gruntów, na których droga ta została wybudowana. Czy umieszczenie słupka ze znakiem informującym o przystanku autobusowym, to kolejny oszałamiający i niespotykany sukces władz miasta powiatowego, że zasługuje na szczególne wyróżnienie w ,,raporcie Pana Burmistrza”, który to ,,raport”, jak się wydaje, dotyczy najważniejszych działań Pana Burmistrza? Dlaczego Pan Burmistrz nie zorganizował bezpłatnego transportu w kiernku działek, a nawet, w żaden sposób, go nie dofinansował? Prosimy także o przedłożenie dokumentacji dotyczącej wszystkich działań, począwszy od września 2024 r., mających na celu remont kładki prowadzącej na działki, jak też zmierzających do ustawienia tymczasowej przeprawy przy współpracy wojska. Prosimy podać konkretne daty tych realizacji i ich planowanych zakończeń.
- Odnośnie punktu 15 ,,raportu” – prosimy o przedłożenie nowego projektu sali widowiskowej, kiedy planowane jest oddanie nowej sali widowiskowej i czy znany jest całkowity koszt tej inwestycji, prosimy o podanie konkretnej kwoty?
- Odnośnie punktu 16 ,,raportu” – czy remonty tych dróg, to jest do Włodzic Małych, Ustronia, Chmielna i Skorzynic, miały swój początek w poprzedniej kadencji władz samorządowych, czy wówczs było również uzgadniane dofinansownie na ten cel, czy też działania te były wyłączną zasługą obecnego Pana Burmistrza?
- Odnośnie punktu 17 ,,raportu” – na jakiej podstawie przyjęto, że ,,o naszej Gminie w pozytywnym kontekście usłyszało w Polsce około miliona ludzi”? Dlaczego Pan Burmistrz podjął działania, jak się wydaje, o charakterze dyskryminacyjnym, zwalniając z obciążeń podatkowych tylko określoną grupę podmiotów. Dlaczego Pan Burmistrz konsekwentnie nie udziela ulg np. płacącym podatek od nieruchomości, czy też podatek od psa? Czy obniżenie podatku od środków transportowych w Gminie przyczyniło się do zwiększenia dochodów Gminy, jeżeli tak, to o ile, czy też Gmina pozostaje z tego tytułu stratna, jeżeli tak, to w jakiej kwocie?
- Odnośnie punktu 18 ,,raportu” – na czym konkretnie polegała ,,promocja” w związku z zapłatą podatku dochodowego w Gminie? Ile podmiotów więcej zapłaciło podatek dochodowy w Gminie, po przeprowadzeniu tej kampani.
- Odnośnie punktu 19 ,,raportu” – jaki jest koszt odtworzenia ,,Kuriera Lwóweckiego w wersji Ekspres” i stworzenia biuletynu informacji na kanele telewizji kablowej ,,LOK TV”? Jakie to koszty ponoszą inne osoby udzielając wywiadów w mediach ogólnopolskich, a które to Pan Burmistrz, ,,dzięki dobrej współpracy z dziennikarzami różnych stacji”, nie ponosi? Na czym konkretnie polega ta ,,dobra współpraca”, jakich dokładnie Pan Burmistrz ma na myśli dziennikarzy i stacje? Dziękujemy jednoczęśnie, że ,,zgodnie z obietnicą” Pan Burmistrz sam prowadzi swoje ,,Social Media”.
- Odnośnie punktu 20 ,,raportu” – czy konflikt rostrzygnął Sąd czy Pan Burmistrz? Gdzie znajduje się klub bokserski, czy Gmina dofinansowuje dzialalność tego klubu?
- Odnośnie punktu 21 ,,raportu” – jaki był koszt sprowadzenia eksponatów z Hanoveru, kto jest ich aktualnym właścicielem, gdzie i kiedy te ,,pamiątki” zostaną udostępnione?
- Odnośnie punktu 22 ,,raportu” – prosimy o przedstawienie stosownej dokumentacji i podania konkretnych terminów i kosztów udostępnienia baszt i wieży ratusza. Kto odpowiada za początkowe przyjęcie projektu dotyczącego ,,baszty łupinowej”, pomijającego tak oczywistty fakt w miejskim budownictwie średniowiecznym, jak istnienie piwnic.
- Odnośnie punktu 23 ,,raportu” – czy ,,założenie na Messengerze (Facebooku) Gminnego Kanału Informacyjnego”, z którego korzysta ponad 800 mieszkańców, podczas gdy Gmina liczy ponad kilkanaście tysięcy mieszkańców, to w XXI wieku, tak oszałamiający i niespotykany sukces władz miasta powiatowego, że zasługuje na szczególne wyróżnienie w ,,raporcie Pana Burmistrza”, który to ,,raport”, jak się wydaje, dotyczy najważniejszych działań Pana Burmistrza?
- Odnośnie punktu 24 ,,raportu” – czy ,,przygotowanie Skrzynki Radnego”, to tak oszałamiający i niespotykany sukces władz miasta powiatowego, że zasługuje na szczególne wyróżnienie w ,,raporcie Pana Burmistrza”, który to ,,raport”, jak się wydaje, dotyczy najważniejszych działań Pana Burmistrza? Czy umieszczenie tej skrzynki jest rzeczywiście potrzebne, skoro organem właściwym do składania pism jest organizowany, przez Pana Burmistrza, Urząd Gminy i Miasta? Jak przebiega procedura opróżniania pism z tej skrzynki, z jaką systematycznością, jaka jest pewność, że złożonemu pismu zostanie nadany faktyczny bieg, skoro osoby składające pisma nie mogą uzyskać żadnego potwierdzenia ich złożenia? A może skrzynka ta jest przeznaczona na donosy, w takim przypadku uznajemy wielki sukces Pana Burmistrza.
- Odnośnie punktu 25 ,,raportu” – dlaczego zarządzenia Pana Burmistrza były publikowane w Biuletynie Informacji Publicznej jako zalegle, ile było tych zarządzeń, prosimy je konkretnie wymienić, jaki jest koszt przebudowania Biuletynu Informacji Publicznej i czy przebudowa ta jest rzeczywiście konieczna, czy też wynika z obowiązkowej akualizacji? Czy wszystkie osoby, których prywatne dane zostały umieszczone w Gminnym Biuletynie Informacji Publicznej wyraziły na to uprzednią pisemną zgodę? Czy Pan Burmistrz zdaje sobie sprawę, że publikacja wszystkich samorządowych aktów prawnych nie jest żadnym wyczynem, lecz podstawowym obowiązkiem.
- Odnośnie punktu 26 ,,raportu” – jaki był koszt stworzenia nowego stanowiska pracy w Wydziale Inwestycji (pok. nr 209), ile środków zewnętrznych udało się uzyskać dzięki temu stanowisku? Dlaczego, i jak długo jeszcze, utrudnione będzie korzystanie z kasy znajdującej się w Urzędzie Gminy i Miasta?
- Odnośnie punktu 27 ,,raportu” – ile konkretnie specjalistów, w szczególności w dziedzinie pozyskiwania środków zewnętrznych zostało zatrudnionych w Gminie za rządów Pana Burmistrza. Czy osoby te nadal pracują w Gminie? Dlaczego nie można zatrudnić, bądź przesunąć, pracownika do obsługi kasy znajdującej się w Urzędzie Gminy i Miasta?
- Odnośnie punktu 28 ,,raportu” – czy ,,łatanie na bieżąco dziur”, to w XXI wieku, tak oszałamiający i niespotykany sukces władz miasta powiatowego, że zasługuje na szczególne wyróżnienie w ,,raporcie Pana Burmistrza”, który to ,,raport”, jak się wydaje, dotyczy najważniejszych działań Pana Burmistrza? Właściwie to ten sukces Pana Burmistrza wypada pozostawić bez komentarza. Strach zadać pytanie o remont dróg gminnych (tak w mieście, jak i w sołectwach).
- Odnośnie punktu 29 ,,raportu” – kto, i w oparciu o jaką metodę, przeprowadza audyt wszystkich stanowisk w Urzędzie Gminy i Miasta, jaki jest koszt tego audytu? Jaki był koszt wdrożenia elektronicznych kart czasu pracy dla urzędników i czy był to niezbędny wydatek, czy też wynika z braku zaufania do pracowników? Na czym konkretnie polegało zmniejszenie różnicy w wynagrodzeniach pomiędzy najniższymi a najwyższymi stanowiskami, czy powyższe jest, zdaniem Pana Burmistrza, etyczne w świetle podwyżki wynagrodzenia przyznanego Panu Burmistrzowi w maksymalnej wysokości, czy też należy rozumieć, przy pełnym szacunku dla wszystkich pracowników, że począwszy od personelu pomocniczego urzędu, poprzez specjalistów, inspektorów, kierowników, itp., wszyscy ci pracownicy uzyskują zbliżone wynagrodzenia, podobne do wysokich poborów należnych Panu Burmistrzowi?
- Odnośnie punktu 30 ,,raportu” – czy podpisanie listu z Gminą Wleń o wspólnej kampanii promocyjnej Doliny Bobru, i to tylko o charakterze ,,intencyjnym”, to kolejny, oszałamiający i niespotykany sukces władz miasta powiatowego, że zasługuje na szczególne wyróżnienie w ,,raporcie Pana Burmistrza”, który to ,,raport”, jak się wydaje, dotyczy najważniejszych działań Pana Burmistrza?
- Odnośnie punktu 31 ,,raportu” – prosimy o podanie ilu piłkarzy znajduje się w Zbylutowie, do jakich zrzeszeń sportowych należą, jak często realizują zajęcia sportowe, jaki jest koszt ustawienia szatni kontenerowych, co należy rozumieć pod pojęciem ,,czekamy na ostateczne projekty do zatwierdzenia”?
- Odnośnie punktu 32 ,,raportu” – czy „przywrócenie wieczoru z poezją”, przy zaniechaniu koncertów przy Fontannie z Czaplą, jak też mocno zredukowanymi koncertami chopinowskimi w parku miejskim, należy do kolejnych niezwykłych sukcesów Pana Burmistrza? Czy współpraca z Dyrekcją Lwóweckiego Ośrodka Kultury i organizowanie działań kulturalnych zaczęło się dopiero z chwilą objęcia stanowiska przez Pana Burmistrza, prosimy o wyjaśnienie, czy wcześniejsze ekipy samorządowe nie podejmowały wcześniej odpowiednich działań w tym zakresie?
- Odnośnie punktu 33 ,,raportu” – co Pan Burmistrz rozumie pod pojęciami ,,planujemy” i ,,oddanie”? Kiedy i jakie konkretne działania, dotyczące słodowni, zostały dotychczas podjęte? Prosimy o przedstawienie dokumentów potwierdzających te działania? Kto miałby otrzymać słodownię i na jakich zasadach?
- Odnośnie punktu 34 ,,raportu” – zdanie niedookreślone, nie wiadomo konkretnie, kto i jakie działania ma podejmować. Można jedynie domyślać się, że chodzi o Straż Miejską. Dlatego też w tym zakresie prosimy o wskazanie przez Pana Burmistrza, jakie działania zamierza podjąć w celu zwiększenia obsady kadrowej Straży Miejskiej, tak, by Straż Miejska mogła pełnić efektywną, codzienną, służbę również w dni wolne od pracy, w porze nocnej, w czasie urlopowym? Jakie działania Pan Burmistrz planuje w związku z ,,walką ze smogiem”? Czy Straż Miejska otrzyma na ten cel właściwe środki osobowe i rzeczowe, a jeżeli tak, to kiedy?
- Odnośnie punktu 35 ,,raportu” – czy utworzenie punktu konsultacyjnego, uniemożliwia codzienne otwarcie kasy w Urzędzie Gminy i Miasta? Czy Pan Burmistrz w ogóle rozważał podjęcie konkretnych działań do uruchomienia punktu paszportowego, wzorem innych miast Dolnego Śląska?
- Odnośnie punktu 36 ,,raportu” – prosimy o wskazanie konkretnych, dokładanych i miarodajnych działań w zakresie ,,walki ze smogiem”. Z jakich środkow finansowych zostało zkupionych 1 500 drzew, na jakiej zasadzie drzewa te zostały przekazane Mieszkańcom, jak Pan Burmistrz weryfikuje dalsze prawidłowe zagospodarowanie tych drzew?
- Odnośnie punktu 37 ,,raportu” – prosimy o wskazanie konkretnych warunków i celów, a także dzierżawcy, odnośnie zagospodarowania terenu w Rakowicach Małych.
- Odnośnie punktu 38 ,,raportu” – w których konkretnie miejscach i kiedy zostało wybudowane nowe oświetlenie, bądź zostało, wymienione na nowe? Czy kwota 1 500 000,00 zł , została pozyskana w całości wyłącznie na skutek Pańskich działań?
- Odnośnie punktu 39 ,,raportu” – prosimy o przedstawienie koncepcji zagospodarowania ,,Wzgórza Kombatantów”, wyjaśnienia, czy w tym przedmiocie planowane są konsultacje społeczne, jeżeli tak, to w jakiej formie? Prosimy również o podanie konkretnych dat i działań w zakresie realizacji tej inwestycji.
- Odnośnie punktu 40 ,,raportu” – prosimy o podanie konkretnych dat i działań w zakresie rewitalizacji parku miejskiego. Prosimy w szczególności o podanie, czy planowany jest remont i oświetlenie przejścia do parku miejskiego od strony ul. Partyzantów, w sąsiedztwie sanepidu i przedszkola. Czy były już ogłaszane przetargi na realizację inwestycji, skoro jak Pan Burmistrz twierdzi, przyznano już środki zewnetrzne 2,5 mln zł.
- Odnośnie punktu 41 ,,raportu” – prosimy o wskazanie jaki konkretny radiowóz był przedmiotem dofinansowania i w jakiej kwocie, a także kiedy nastąpił zakup oraz dostarczenie tego radiowozu?
- Odnośnie punktu 42 ,,raportu” – o ile konkretnie zostały zwiększone środki w porównaniu do 2022 r., 2023 r. i 2024 r.
- Odnośnie punktu 43 ,,raportu” – tym przedsięwzięciem Pan Burmistrz pochwalił się już w punkcie 22 ,,raportu”. Dziękujemy.
- Odnośnie punktu 44 ,,raportu” – czy ,,otworzenie na WhatsAppie grupy dla Mieszkańców Gminy i Miasta Lwówek Śląski”, to tak kolejny oszałamiający i niespotykany sukces, że zasługuje na szczególne wyróżnienie w ,,raporcie Pana Burmistrza”, który to ,,raport”, jak się wydaje, i co już wcześniej niejednokrotnie poruszano, dotyczy najważniejszych działań Pana Burmistrza? Podczas transmisji ostatniej sesji Rady Miejskiej można było usłyszeć o niepokojących doniesieniach dotyczących obrażania, hejtowania i zastraszania uczestników grupy na WhatsAppie. Czy to faktycznie sukces?
- Odnośnie końcowego tekstu ,,raportu” – prosimy o wskazanie konkretnych spraw podlegających ,,porządkowaniu”, ,,które leżały latami”. Prosimy zwłaszcza o wskazanie ile dokładnie lat każda z tych spraw nie była w ogóle załatwiana?
Panie Burmistrzu, problemów i pytań jest, niestety, o wiele więcej. W tej chwili odnieśliśmy się jedynie do Pana ,,raportu”, który, miał zapewne przedstawiać Pańskie sukcesy. My jednak nie podzielamy Pana optymizmu i, jak się wydaje, braku stosownej refleksji. Jesteśmy bardzo mocno zaniepokojeni dotychczasową polityką i działalnością władz Gminy i Miasta Lwówek Śląski. Dlatego też, w niedalekiej przyszłości, pozwolimy sobie przedstawić, na forum publicznym, dalsze, nurtujące nas, zagadnienia.
podpisano: Recenzenci 59 – 605
Bardzo fajne pytania ktoś przesłał do redakcji .Mam nadzieję ,że burmistrz na wszystkie te pytania da nam odpowiedź.
Sam jestem ciekaw tych odpowiedzi
Szanowny autorze owych pytań – nie tędy droga! Proponuję kontakt z ludźmi, którzy byli na pierwszej linii frontu walki z Kobiałką w wyborach samorządowych. Tylko wspólne działania odsuną tę ekipę od władzy.
obsrani nawet się nie podpiszą, odcieci odkoryta, zwistne lewackie lemingi nic nie znacza i ida w niebyt!
trzymaj się panie burmistrzu i nie daj sie hołocie
Andrzej Lepper za podważanie autorytetu politycznego i walkę z systemową mafią zapłacił życiem. To pokazuje jak mafia POPiSu, która opanowała ten kraj jest niebezpieczna. W ochronie własnego bezpieczeństwa wskazane jest aby mieszkańcy w walce o uczciwość byli zjednoczeni jako grupa, a nie pojedyncze osoby z imienia i nazwiska. Jednego człowieka ławto wytropić, zastraszyć a nawet zamordować jak w przypadku Andrzeja Leppera. Wobec zjednoczonej grupy mieszkańców tak łatwo mafii nie będzie.
Pytania tendencyjne, czuć w nich rękę pewnego słynnego przesadnie agresywnego duetu pań ze zbylutowa które zaatakowały fizycznie Pana Koblaka w tym roku 😉
Możliwe. Ale koblak jechał po pijaku. Należy mu się publiczny lincz.
Do Drala też ten list z pytaniami dotarł
Nie wiem dlaczego ludzie piszą o zazdrości i robią gownoburze …I obrażają inne osoby !
Na lwoweckim info też jest ten list
Do Magdaleny B .
Krzyczysz najbardziej bo mieszkasz w komunalnym mieszkaniu i musisz bronić Burmistrza bo mieszkania komunale są we Lwówku prywatyzowane a ciebie niestety nie stać na wykup i musisz lizać dupe burmistrzowi …
Autostrada czeka i wita Cię Madziu z daleka
To pijaczka!Pewnie winko wypiła,że taka odważna
Patologia
Recenzenci 59-605 stańcie przed panem Burmistrzem i zadajcie pytanie jeżeli macie cywilną odwagę, jeżeli nie to milczcie.
Panie Burmistrzu proszę nie zajmować się anonimami.