Gmina Gryfów Śl. ogłasza kolejny kolejny konkurs na dyrektora biblioteki. Do trzech razy sztuka?

Gmina Gryfów Śląski po raz trzeci ogłosiła konkurs na stanowisko Dyrektora Biblioteki Publicznej. Dotychczasowe próby nie przyniosły rozstrzygnięcia.

Wymagania dla kandydatów
Kandydaci muszą posiadać wyższe wykształcenie (preferowane kierunki: kulturoznawstwo, bibliotekoznawstwo), co najmniej trzyletnie doświadczenie w instytucjach kultury lub edukacji oraz dwuletnie w zarządzaniu zespołem. Wymagana jest także znajomość przepisów dotyczących bibliotek i finansów publicznych oraz przedstawienie programu rozwoju placówki na trzy lata.
Obowiązki dyrektora
Nowy dyrektor będzie zarządzał biblioteką, realizował jej statutowe cele, pozyskiwał środki finansowe oraz nadzorował majątek jednostki.
Procedura konkursowa
Konkurs przebiega w dwóch etapach: ocenie formalnej ofert i rozmowie kwalifikacyjnej. Dokumenty należy składać do 5 maja 2025 r. w Urzędzie Gminy i Miasta w Gryfowie Śląskim.
Czy tym razem uda się znaleźć odpowiedniego kandydata? Czas pokaże.
Marcel Wilk